Kolizja samochodowa, zalanie mieszkania, kradzież, zniszczenia spowodowane przewróconym drzewem. Nerwy. Gdzie mam polisę ubezpieczeniową? Jaki jest jej numer? Pod jaki numer telefonu zadzwonić po pomoc?
Oby nigdy nikomu taka sytuacja się nie zdarzyła.
Ale jednak czasem się zdarza.
Mając konto klienta masz w jednym miejscu dostęp do widoku wszystkich swoich polis ubezpieczeniowych, bez względu na firmę ubezpieczeniową, które możesz otworzyć na telefonie. A tam znajdziesz zarówno nr polisy jak i nr telefonu na infolinię, aby zadzwonić po pomoc. W nerwowej sytuacji – bezcenne!
Domyślam się, że różne ryzyka możesz mieć ubezpieczone w różnych firmach. Samochód gdzie indziej, dom gdzie indziej, życie gdzie indziej. Tak często jest, że firmy ubezpieczeniowe mają najatrakcyjniejszą ofertę ubezpieczenia np. samochodu, a już dom będzie miał najatrakcyjniejsze ubezpieczenie gdzie indziej. Możesz zainstalować aplikację każdej ze swoich firm ubezpieczeniowych i to akurat da Ci możliwość zgłoszenia szkody poprzez aplikację, jeśli taką formę uznasz za najwygodniejszą. Ale jeśli wolisz zadzwonić na infolinię i zgłosić szkodę i potrzebę pomocy rozmawiając z człowiekiem, a do tego mieć wszystko w jednym miejscu to bardzo polecam Ci konto klienta. Sama mam i jestem zachwycona tym uproszczeniem i uporządkowaniem wszystkich polis. Konto jest bezpłatne. Jedyne ograniczenie to fakt, że będziesz tam widzieć wszystkie swoje ubezpieczenia zawarte przeze mnie jako multiagenta ubezpieczeniowego, czyli nie ma możliwości, abyś miał podgląd do swoich obecnych polis zawartych u kogoś innego.
Nie musisz już instalować aplikacji poszczególnych firm ubezpieczeniowych. A wygląda to tak:

Miej informacje o swoich ubezpieczenia od dziś pod ręką i czuj się spokojniej! A jeśli płacisz spore składki roczne, powyżej 20 tys. zł – zadzwoń – mam jeszcze jedno bardzo dobre rozwiązanie na to. Jestem takim doradcą finansowym, który lubi wyszukiwać dla swoich klientów to co najlepsze na rynku. Zapraszam.